Zwroty i reklamacje
Informacje dotyczące składania reklamacji
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami. Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru przesyłki istnieje możliwość otworzenia paczki w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia niezgodności, należy sporządzić protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji. Na sporządzenie protokołu z kurierem masz 7 dni od daty dostarczenia paczki. Spisany protokół należy załączyć do wypełnionego formularza. Następnie w zależności od zaistniałej sytuacji odbieramy paczkę od klienta lub paczkę należy odesłać na nasz adres. Jeżeli chcesz zgłosić standardową reklamację zakupionego w naszym sklepie towaru, wypełnij i wyślij formularz. Następnie prześlij do nas bezpiecznie zapakowaną paczkę z reklamowanym towarem. O rozpatrzonej reklamacji zostaniesz poinformowany przez nasz Serwis w ciągu 7 dni od daty dostarczenia do nas paczki.
Informacje dotyczące zwrotu produktów
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, według ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania. Każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar ma być dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia omówionych warunków, zwrot uznaje się za niepełnowartościowy. Aby dokonać zwrotu towaru, należy wypełnić i przesłać formularz. Następnie towar należy zapakować i odesłać w stanie niezmienionym. Na kliencie spoczywa odpowiedzialność, aby dostarczony do nas towar był pełnowartościowy i bez uszkodzeń. Po weryfikacji zwrotu towaru, na podany przez Ciebie w formularzu numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot należności.
Infolinia: 67 351 91 91
Czynna w godz: 8:00-16:00
Od poniedziałku do piątku
Adres do zwrotów:
ul. Magazynowa 9
64-920 Piła
Polska